رویای منجمد
Frozen dream

I'll take the dream I had last night
and put it in my freezer
so someday long and far away
when I'm an old grey geezer
I'll take it out and thaw it out
this lovely dream I've frozen
and boil it up and sit me down
and dip my old cold toes in.

رویای منجمد

خوابی رو که دیشب دیدم ور میدارم
و توی جایخی میذارم.
اونوقت/ بعدها/ یه روزی روزگاری
زمانی که دیگه پیر وشکسته شدم حسابی
اون خواب قشنگ رو که یه زمانی یخزدش کردم
بیرون میارم و یخش رو آب میکنم
بعد میجوشونمشون و خودم میشینم
و پاهای پیر و سردم رو توی اون فرو میکنم.

A light in the attic/Shel Silverstein

__________________________
باز هم Pedip هستم و باز اضافه می کنم:
پی نوشت1: بخوانید دیگر دنیای دیوانه ی دیوانه ی ما و عمو شلبی را!
پی نوشت2: از جناب تابالوگا هم معذرت خواهی می کنیم به خاطر دخالت در کار ایشان!
پی نوشت3: در زمن (عربیش میشه "ضمن" شما هر کدوم رو دوست دارید بخوانید) آیا خبر دارید بازدید وبلاگ چندین برابر شده است؟ اگر خبر ندارید به اطلاع می رسانم!

3 Responses
  1. پادرا Says:

    این وبلاگ شما باید هم بازدیدکننده های روز افزونی داشته باشه چون بسیار سریع به روز میشه و آدم نجنبه عقب میمونه ...

    این روند به روزرسانی همیشه همینطور بوده ؟ یا به تازگی به این سرعت رسیده ؟

    راستی رویاهای زیبا که از یاد نمیرند .... نیازی به فرایند انجماد و ذوب دوباره هم ندارند ... من خوشحالم که همه خاطراتم از خوب و بد جلوی چشمامه


  2. ناشناس Says:

    tabaloogaa:

    سلام پادرا
    1.راستش این وبلاگ رو اولش پدرام درست کرد.طراحی بسیار زیباش هم(حمل بر خودبزرگ بینی بشه!)کار ایشونه.
    2.تا قبل از پست (چه روزگار غریبیست)پدرام مینوشت که البته چندوقتی بود که دیگه نمی نوشت.از اون پست به بعد من وارد شدم و متاسفانه و خوشبختانه! من خیلی سریع می آپم(آپ میکنم!)
    3.به نظر میرسه که تو به این سرعت نظر مسبتی! داری که خوشحالم میکنه.آخه پدرام میگفت یکی نظر گذاشته که اینقدر سریع up نکنین.
    4.مطمئنی که رویاهای زیبا از یاد نمیرن؟من خیلیارو دیدم که اونارو فراموش کردن...(البته به سنم نمیخوره ولی باور کن)
    5.متشکر از نظرت.


  3. پادرا Says:

    نه خوب وقتی مطلب دارید چرا آپ نکنید
    سرعت بالای شما فقط باعث میشه آدم یادش جواب نظرات رو دادید یا نه .... البه این مشکل همه وبلاگ هاست که چندبار باید بخش نظر دهی رو چک کنی .... م که جدیدا جوابهارو تو وبلاگ دوستهام مینویسم

    اینکه رویاهاشون رو از یاد میبرند به نظرم برای اینه که از خودشون و شخصیت متغیرشون میترسند ... ما ها عوض میشیم و درست اینه که همه راههی رفته و نرفته رو به یاد داشته باشیم تا زندگی رو با همه ابعادش لمس کنیم


ارسال یک نظر