نگاهی به داستان ما
گروه زدبازی اولش مسل! بقیه گروهای رپ فارسی بود ولی برخلاف اونا بسرعت خودشو بالا کشید و از آهنگ بی حس به بعد(مطابق دانسته های ناقص من) آهنگ به آهنگ پیشرفت کرد.جدیدترین و آخرین اهنگ گروه داستان ما بود.البته میتونست تکستی بهتر از ایناهم داشته باشه ولی همینم عالی بود.همونطور که میدونید(نمیدونید؟) زدبازی به کارش پایان داده و بنظر من و سایر اهل فن در بهترین جای ممکن کارشو تموم کرد.یعنی در اوج
با بعضی جاهاش خیلی حال کردم که دلیل نوشتن این پست شد...

خیلی شیک و سفیدیم ما/فدریکو فلینی ها
پشت بیتا La Dolce Vita/بده وینو بریزیم تا...

:1.فدریکو فلینی کارگردان ایتالیایی که سبکی خاص و منحصر بفرد داشته و کلا(کللن) یه اسطوره ای واسه خودش.
2.white sheik و La Dolce Vita (بمعنی زندگی شیرین=good life) دو تا از فیلمای فلینی اند که خصوصا دومیش شاهکاره.
3.وینو در ایتالیایی بمعنی مشروب است و یکی از مارکاشم (=مارک های آن نیز) فلینی ست.

باید بپام همش امسال عوض شه/زندگیم چون یه عیبی(AB) داره/مسل! اول آلفابت/داریم میریم ولی هنوز اول داستانه...
دودکش شدیم تک تکمون/تهران وگاس مام رت پکتون

:rat pack نام گروهی که توسط هامفری بوگارت تشکیل شد و شامل مجموعه ای از بازیگران بزرگ آمریکایی بود.

اسمم jj نیس اگه برف نبارم/لال نیستم اما حرف ندارم

:J اول اسم ماه januray هست و اولین ماه زمستونه(فک کنم لازم نیس که بگم معمولن زمستونا برف میاد!)

رپو ول کردن آرزومه/دیگه لنزا(lenz) رو صورتم آره ZOOMe
آس پیکیمو همیشه بین ورقا میمونیم/زدبازی شده فرق بین عرب و ایرونی
برچسب‌ها:
4 Responses
  1. پادرا Says:

    سلام فرشید جان

    آفرین آقا عجب وبلاگ خوبی داری شما ... این رنگت منو عاشق کرد . نوشته هات هم که توی یه فضای متفاوته .. من تا کشفت کنم کلی تغییر میکنم آخه .... آفرین

    من گروه تی ام بکس رو خیلی دوست دارم ... اندیشه هاشون خیلی به روز و هنروشون خیلی متفاوته . یه ملودی حماسی-غمناک هم همیشه زیر کارهاشون هست . به نظرم بابیلون شاخص آثارشونه .

    برات یه دونه نظر هم توی وبلاگ خودم نوشتم رسیدی بخونش

    راستی لینکیدمت


  2. Pedpak Says:

    از آنجا که بنده اصلاً (تاکید می کنم اصلاً) آدم حسودی نیستم (و باز هم تاکید می کنم اصلاً):
    وبلاگ مشترکه جناب پولاد سنج و من هم اصلاً (لازم به تاکید هست؟) به کامنت شما نسبت به فرشید جان حسادت نکردم :دی
    پدرام هستم :دی


  3. پادرا Says:

    آقای پدرام گل

    آیا شما میدونستید که من عاشق شما هستم ؟

    فکر میکنم حتما میدونستید و همین باعث شده که حسودی نکنید.

    وجود جنابعالی و دوستتون در این فضای مجازی باعث خرسندی بسیار بنده است


  4. ناشناس Says:

    سلام وبلگتون بدک نبود ولی بهتر میتونه باشه


ارسال یک نظر