بازیگر
توضیحات:
1- عکس ها را از بالا به پایین و همچنین راست به چپ دنبال کنید.
2- برای بزرگ تر دیدن عکس ها روی آنها کلیک کنید.
  
   
  
  
  
 
 پاورقی1: نقاشی های بالا از کتاب Different Dance شل سیلور استاین هست که این کتاب در سال 1979 در آمریکای شمالی منتشر شده است.
Different Dance در نگاه اول مجموعه ای ساده از طرحها و کاریکاتورهای طنز آمیز است اما اگر هر یک از بخشهای تصویری مورد توجه دقیق قرار گیرد مفاهیم عمیق اجتماعی، اخلاقی و فلسفی آن به مرور نمایان می شود که در نتیجه آن را به پایه یک اثر هنری چند لایه و تفکر برانگیز می رساند.

پاورقی 2: این نقاشی ها رو از کتاب خودم اسکن کردم و به خاطر همین کمی ضعف کیفیت داره که امیدوارم در فهم نقاشی ها مشکلی ایجاد نکنه!
Pedip
8 Responses
  1. Dario Says:

    jaleb bod tnx
    movafagh bashi azizam


  2. RaDin ® Says:

    چیزی که در فهمش مشکل ایجاد می‌کنه اون لوگوی "بالا‌اوو‌پایین" ه !! D:


  3. Pedip Says:

    به رادین:
    موافقم ولی نمیشه کاریش کرد!
    سعی کردم لوگو رو جایی بزارم که کمتر مزاحم عکسا بشه!
    در هر صورت اگه تو عکسا (مخصوصاً در پست های اختصاصی) لوگو رو نذارم جای دیگه ای مشکل بوجود میاد.


  4. مرتیکه بیشعور Says:

    این ماله شل سیلور استاینه نه؟؟ خیلی قشنگ بود


  5. Pedip Says:

    به مرتیکه بیشعور:
    بله!
    تو پاورقی هم گفته بودم!!!


  6. شهریار Says:

    جالب بود... اما کمی لوس !
    موفق باشی


  7. Pedip Says:

    به شهریار:
    تو نگاه اول ممکن کمی لوس باشه...
    اما اگه یه ذره با دقیق تر و به دید فراتر از یه کاریکاتور بهش نگاه کنی می تونه خیلی ازش بفهمی!
    چند لایگی ویژگی اجتناب ناپذیر کارای عمو شلبی هست!


  8. RaDin ® Says:

    من به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم !! یعنی‌ انقدر چشمو مالیدمو بازو بسته کردم درد گرفت !! یه نفر به من بگه من خواب می‌بینم یا بیدارم ؟؟

    پدرام کامنت منو approve کرد : عجایب ۸گانه

    پدرام واقعا امیدوار شدم بهت !! اولی‌ نشانه‌های انسانیت در تو داره پدیدار می‌شه D:


ارسال یک نظر