کالا برگ-10

 
 


Mp3 players do permanent damage to young ears. Check your volume levels at saveyourhearing.org.nz
×××
ام.پی.تری پلیر ها منجر به صدمه دیدن دائمی گوش های جوان می شود. در saveyourhearing.org.nz میزان بلندی صدای مخصوص خود را بفهمید.


پوستر های تبلیغاتی شرکت "NFD" که به جوانان گوش زد می کند: صدای زیاد Mp3 Player ها سبب می شود تا جای "iPod" خود را با "سمعک" عوض کنند!

توضیح: اگر با سبک معروف تبلیغات "iPod" های شرکت "Apple" آشنا باشید، بلافاصله پس از دیدن این عکس ها به یاد آن ها می افتید، یا حتا (حتی) ممکن است به نظرتان برسد که این عکس ها هم جزء همان تبلیغات "Apple" هستند!
اما اگه بیشتر دقت کنید می بینید که به جای "هدفون های iPod" در گوش آن ها "سمعک" است!

شرکت "NFD" با زیرکی تمام، برای رساندن پیام خود (+ دهان کجی به تبلیغات Apple) از پوستر های معروف آن شرکت استفاده کرده است.

---------------------
پی نوشت: تعدادی از تبلیغات معروف iPod شرکت Apple را می توانید در زیر مشاهده کنید:



 

برچسب‌ها:
5 Responses
  1. سارا Says:

    خیلی تبلیغ هوشمندانه ایه .فقط برام جالبه تو شرایطی که شرکت ها کمتر به حریم تبلیغاتی همدیگه نزدیک می شن جالبه که با همون طرح تونسته یه ایده دیگه رو برسونه و درعین حال شرکت اپل شکایتی نکرده.


  2. Pedip Says:

    به سارا:
    اتفاقاً خودمم تعجب کردم که اپل هیچ واکنشی نشون نداده!
    تو گوگل راجع به شکایت اپل از NFD جستجو کردم که بتونم ضمیمه ی این پست کنم اما چیزی گیرم نیومد!

    NFD خیلی جرئت کرده که چنین تبلیغ سویی رو بر ضد اپل کرده!


  3. Unknown Says:

    The National Foundation for the Deaf (NFD)
    یک سازمان غیرانتفاعیه که بر روی شنوایی و حساسیت های آن به ویژه در کودکان و نوجوانان کار می کنه.
    مطمئن نیستم و مابقی اطلاعات را واگذار می کنم به پدرام...

    آقای پاک ضمیر!این وبلاگت روز به روز داره خوندنی تر میشه. فقط یک سئوال فنی... آیا این امکان وجود داره که بازدید کننده اگر در بخش نظرات شرکت کرد، نظرات دیگر اون پست برایش در ایمیل ارسال شود. تقریبا یک چیزی مثل فیس بوک؟


  4. RaDin ® Says:

    نتیجه گیری اخلاقی‌:

    ۱. ipod جیزززززززه D:

    ۲. پدرام دلش iPhone می‌خواد... Blkh

    ۳. از نتیجه‌ای که http://www.nfd.org.nz داده اصلا راضی‌ نیست


  5. Pedip Says:

    به Sam:
    خودم هم خیلی سعی کردم تا همچین چیزی رو پیدا کنم اماهمچین سیستمی در بلاگر وجود ندارد (که فقط نظرات همون پست به کسی که نظر داده ارسال شود)!

    اما دارم به یه نتیجه هایی می رسم آقای پاک ضمیر!

    به سارا و sam:
    ممنون از اینکه همیشه اطلاعات ناقص وبلاگ رو با نظراتتون کامل می کنید!


ارسال یک نظر